mandag 14. april 2014

Isadora BB Cream All In One SPF12

Hei på dere! På lørdag dro jeg og familien min til kjøpesenteret i Tønsberg. Jeg ville kjøpe noen påskedekorasjoner og noen sjokolader til påske.
 
Etterpå tok jeg også en titt litt i noen klesbuttiker for å se nyhetene til våren.
 
Så kjøpte jeg 
Isadora BB Cream All In One SPF12 på H&M som var på salg.
Jeg betalte kun kr 75 for den!

Jeg testet BB cream fra Isadora og likte produktet så godt. Dette er et veldig bra produkt! :)

Olá para vocês! No sábado eu fui com minha família para o shopping center em Tønsberg. Eu queria comprar algumas decorações de Páscoa e alguns chocolates também. Apenas isso!

Mas, depois disso, fui dar uma olhada em algumas lojas de roupas e cosméticos para ver as novidades para a primavera.

Então, eu comprei 
Isadora BB Cream All In One SPF12 na H & M que estava com um preco ótimo. Eu paguei apenas kr 75 por isso!
 

Eu já testei o BB cream da Isadora e gostei muitíssimo. Este é um produto muito bom! :)



Vel, siden ble BB cream lansert ble jeg veldig glad i den. BB cream er utrolig lett å påføre da den smøres inn i huden som en fuktighetskrem. 

Nå på tiden bruker jeg BB cream fra Avon som er også en veldig bra produkt og den har vært en av mine favoritter sminkeprodukt. Så nå skal den BB cream fra Isadora bli en av mine favoritter også. Jeg virkelig likte produktet og det fungerer akkurat som det lover!

Bem, desde que o BB creme foi lançado eu gostei muito. BB creme é incrivelmente fácil de aplicar e absorve na pele como um hidratante.

Agora no momento eu uso o BB creme da Avon que também é um produto muito bom e tem sido um dos meus produtos de maquiagem favorito.  

Então, agora o BB creme da Isadora será também um favorito. Eu realmente gostei desse produto e ele funciona exatamente como promete!

Les også (Leia também): BB krem fra Avon - BB creme da Avon


Før og etter - Antes e depois



Jeg vil virkelig anbefale BB cream fra Isadora! Du kan finne dette produktet her -->> Isadora BB Cream All In One SPF12


Eu realmente quero recomendo o BB cream da Isadora! Você pode encontra este produto aqui -->> Isadora BB Cream All In One SPF12


Ha en fin mandag alle sammen!

Tenham todos uma boa segunda - feira!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar