tirsdag 11. mars 2014

BB krem fra Avon - BB creme da Avon

Hei kjære lesere! Som dere har lest her på bloggen jeg har vært i Brasil i år. 

Det var noen ting jeg ville kjøpe der. Jeg kjøpte noen skjønnhetsprodukter fra Avon som jeg alltid likte dem. Savner dette merket her i Norge!
Jeg tror at mange har hørt om dette merket. Avon finner man i forskjellige steder i verden. Og et produkt som jeg kjøpte og jeg virkelig elsket var BB krem. Kjempebra produkt! 

Etterpå skal jeg vise dere her på bloggen de andre produkter jeg kjøpte i Brasil! ;)

(Søstera mi som selger produkter fra Avon)!

Olá queridos leitores! Como você já leu aqui no blog, eu estive no Brasil este ano.
Havia algumas coisas que eu queria comprar lá. Eu comprei alguns produtos de beleza da Avon que eu sempre gostei deles. Sinto falta desses produtos aqui na Noruega! 
Sei que muitos já ouviram falar da Avon. Avon se encontra em um vários lugares do mundo. E um dos produtos que eu comprei e que realmente amei foi o BB creme. Produto Awesome! Maravilhoso!


Depois irei mostrar aqui no blog os outros produtos que comprei no Brasil! ;)

(Minha irmã quem vende produtos da Avon)!


BB cream fra Avon er et flott produkt som sitter godt på huden og gir en fantastisk dekning! Jeg godkjent produktet og anbefaler det!


BB cream da Avon é um ótimo produto que fixa perfeitamente na pele, fazendo uma cobertura maravilhosa! Eu aprovo o produto e recomendo ele!




Women_Premium 300x250

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar