fredag 14. februar 2014

Happy Valentine´s Day! - Feliz Dia dos namorados!

Hei folk ! I dag er Valentinsdag her i Norge , og jeg tror i mange andre land også.  

For meg er denne dagen svært spesiell, ikke bare fordi det er Valentinsdag , men fordi det var den dagen jeg møtte kjærligheten i mitt liv. En fantastisk mann som jeg er gift med.

Olá gente! Hoje é dia dos namorados aqui na Noruega, e acredito que em muitos outros países também.

Para mim esta data é muito especial, não somente porque é dia dos namorados, mas porque foi o dia em que eu conheci o grande amor da minha vida. Uma homem maravilhoso que eu sou casada. 

Vi møttes i 2010 den 14. februar på et diskotek i Porsgrunn.

Han fortalte meg at han ble forelsket i meg første gang han så på meg , men jeg må tilstå at det ikke var det samme for meg . Da vi møttes igjen og snakket mye på nettet spiret det en sterkere følelse.

Egentlig har jeg aldri hatt et ønske om å leve i et annet land , spesielt, fordi jeg ikke ønsket å leve borte fra familien min og mine venner. Men skjebnen avgjorde det. Og i dag er jeg veldig fornøyd med det.

Min mann er en venn for meg , kjæreste og en mann som alltid er ved min side i de triste og glade dager.

Mange synes at når noen bestemter seg for å gifte seg med noen i et annet land , først tenker de på interessen i materielle eiendeler eller ønsker seg et bedre liv.

Jeg kom hit for å leve her i et annet land med en sterk og sann kjærlighet..!! Men må leve borte fra familie og venner fra mitt hjemland. Men det går veldig bra så lenge man har virkelig har dyp kjærlighet til sin følgesvenn.


Nos conhecemos no ano de 2010 no dia 14 de Fevereiro em uma discoteca em Prosgrunn.

Ele falou pra mim que se apaixonou da primeira vez que me viu, mas eu confesso que não foi a mesma coisa comigo. Depois que nos encontramos novamente e conversamos muito na net foi que brotou um sentimento mais forte.

Na verdade, eu nunca tive a vontade de morar em outro país, principalmente, porque não queria morar longe da família e amigos. Mas o destino fez assim. E hoje eu sou muito feliz com ele.
Meu esposo é pra mim um amigo, namorado e um grande esposo que sempre está do meu lado nas horas tristes e alegres.

Muitas pessoas acham que quando decidimos nos casar com alguém em outro país, em primeiro lugar pensam em interesse nos bens materiais ou que queremos apenas uma vida melhor.

E eu digo que, quem quer vir morar aqui ou em outro país e não tiver um amor forte e verdadeiro, desista! Pois só consegue viver longe da família e dos amigos e da sua terra natal, aqueles que verdadeiramente tem um profundo amor pelo seu companheiro.


Happy Valetine´s Day!!!

Feliz Dia dos Namorados!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar