fredag 18. oktober 2013

Hva er din stil? - Qual é o seu estilo?

Hei folk. Jeg vil snakke litt om noen typer av stil i dag. Det er en ting som jeg synes det er fint å ha. Men for å være ærlig, jeg har ikke bare en stil. Jeg liker å byte stilen min hele tiden. Kanskje jeg har litt romantic og rock stil. Eller kanskje jeg har litt klassik og chic stil. Jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg liker å variere stilen min. Så, skal vi se. Hva er din stil? Sjekk det ut!

Alle disse plaggene finner du på Cellbes
Cellbes.


Olá gente! Eu quero falar hoje, um pouquinho sobre alguns tipos de estilos. Essa é uma coisa que eu acho bonito ter. Mas para ser honesta, eu não tenho apenas um estilo. Eu gosto de trocar o meu estilo o tempo todo. Talvez eu tenha um pouco do estilo romântico ou rock. Ou talvez eu tenha um pouco do estilo clássico ou chique. Eu não sei. Eu tenho um monte de estilos e que eu gosto de variar um pouquinho. Então, vamos ver. Qual é o seu estilo? Confira!

Todos esses vestuários você encontra na Cellbes
Cellbes.





Rock style - Estilo Rock

De personene som liker å ha en unik stil og elsker mote.
Plagg tips: Velg en litt vågal stil med nagler, skinnimitasjon, glidelås og svart jakke til høyhælte sko eller kraftige støvler. Så blir du den mest fine personen som har den rock stilen! ;)
 
Essas pessoas gostam de ter um estilo único e adoram moda. 
Dica de vestuário: escolha um estilo um pouco ousado com rebites, couro sintético, zíper e jaqueta preta com sapatos de salto ou botas. Então você será a pessoa mais legal que tem o estilo rock! ;)


Romantic - Romântico

Personene som har den romantiske stilen er veldig glad i delikatesse og myke farger. De er veldig feminine og liker klær med antikke biter og fulle av bevegelse.

Essas pessoas que têm o setilo romântico gostam muito de delicadeza e cores suaves. Elas são bastante femininas e gostam de peças de roupas antigas e cheias de movimento.


Chic - Chique

De som har den stilen er feminine og liker kvinnelig mote med figurnære modeller og eksklusive kvaliteter.
De liker også stilen som gir detaljer og et eksklusivt preg.


Elas são femininas e gostam de moda feminina com modelos estreitos e de qualidades exclusivas.
Eles também gostam dos detalhes que dão o estilo um toque exclusivo.




Classic - Clássico


Er du den type person som liker lekker design og behagelig passform? Så du er en person som har den klassike stil.
Et tips for deg ikke ser ut som en veldig seriøs person:  Finn elegante plagg til fest og hverdag, med gliterende og dekorative detaljer.
 

Você é o tipo de pessoa que gosta de design elegante e ajuste confortável? Então, você é uma pessoa que tem um estilo clássico.
Uma dica para você não parecer com uma pessoa muito séria: Encontre roupas elegantes para festas e para a vida cotidiana com brilhantes e detalhes decorativos.





Har du en eller mer stil? Hvilke av disse stilene her er din stil?


Você tem um ou mais estilos? Qual desses aqui é o seu estilo?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar