onsdag 2. oktober 2013

CC cream fra Clinique - CC creme da Clinique

Jeg har snakket her på bloggen om CC kremen, men hadde ikke testet produktet enda. Jeg hadde bare lest om det. Det var bra at jeg ikke kjøpte før, fordi jeg kunne teste det nå.
Jeg fikk en vareprøve av Clinique CC cream fra ukebladet Costume som jeg pleier å lese. Og nå vil jeg si at det er et godt produkt og det fungerer som det lover!

Eu já falei aqui no blog sobre o  CC cream, mas não tinha ainda testado o produto. Eu tinha apenas lido sobre ele. Foi bom que eu não comprei antes, porque eu pude testar agora.
Eu ganhei uma amostra grátis do CC cream da Clinique da revista Costume que eu gosto de ler. E agora eu quero dizer que este é um bom produto e que funciona como promete!



"CC cream gi deg gløden tilbake på få sekunder. Små feil forsvinner. Utstrålingen kommer frem. Gi huden din antioksidanter, frukt, solbeskyttelse og du får bokstavelig talt satt et ansikt på din sunnhet".

Elsket det!

"CC creme lhe dar o brilho de volta em segundos. Pequenos erros desaparecem. Brilho aparece. Dar a sua pele antioxidantes, frutas, protetor solar e você vai, literalmente, colocar um rosto novo em sua saúde".

Amei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar