søndag 21. juli 2013

Et nytt magasin for å lese - Uma nova revista para ler

Hei folk! Nå har jeg fått et nytt magasin å lese. Det er bladet "Det Nye" som min mann kjøpte for meg. Et svært interesant magasin, spesielt for de som liker å bli oppdatert med mote.
Jeg elsket bladet. Og jeg elsket også de små gavene som bladet gir til oss!


Oi gente, agora eu tenho uma nova revista para ler. É a revista Det nye que o meu esposo comprou para mim. Uma revista super interessante, especialmente, para quem gosta de estar atualizada com a moda.
Eu amei a revista. E amei os presentinhos também que a revista oferece para nós!



Soy Renewal Argan Oil 10ml

Makeup Mekka eyeliner

Sunsilk minerals shampoo og balsam
Kjempeflotte gaver! Jeg likte dem!

Ótimos presentes! Eu gostei!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar