onsdag 10. juli 2013

2 mascaraer jeg virkelig liker! - 2 rímeis que realmente gosto!

I dag vil jeg snakke om to mascaraer som jeg bruker og syntes at de er veldig bra. De er mascara fra Max Factor "False Lash Effect Fusion" og fra Elizabeth Arden "Ceramide".

Hoje eu quero falar de dois rímeis que eu estou usando e achei eles muito bons. É o rímel da Max factor " False Lash Effect Fusion" e o da Elisabeth Arden "Ceramide".

For meg er den mascaraen fra Elizabeth Arden flott. Børsten er super praktisk og enkel å bruke. Og det beste av alt er at vi får ingen klumper på øyevippene. 
Denne mascaraen fikk jeg av min søster Ana Lúcia som bor her i Norge. Og det var en kjempefin gave!
Du finner produkter fra Elizabeth Arden her -->>

Para mim o rímel da Elizabeth Arden é ótimo. O pincel é super prático e fácil de aplicar. E a melhor parte é que nós não ficamos com os cílios aglomerados
Esse rímel eu ganhei da minha irmã que mora aqui na Noruega. Foi um presente maravilhoso!
Você encontra produtos da Elizabeth Arden aqui -->>


Mascaraen fra Max Factor er også utmerket. Det eneste ting jeg ikke likte er børsten. Fordi når jeg brukte mascaraen, børsten bringer mye produkt, og ble veldig skitten. Men det var bare det.

Denne mascaraen kjøpte jeg på H & M på salg! Men du finne den med en god pris her -->> Fals Lash Effect Fusion Mascara Max Factor

A mascara da Max Factor também é excelente. A única coisa que eu não gostei foi quando vou usar, o pincel traz muito produto, e fica muito sujo. Eu não sei se é o tipo do pincel, mas é apenas isso.

Esse rímel eu comprei na H&M em uma promocão. Mas você encontra ela com um bom preco aqui -->> Fals Lash Effect Fusion Mascara Max Factor

Likte du det?

Gostaram disso?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar