mandag 24. juni 2013

Ukens ønske: bokhylle - Desejo da semana: estante de livros

Mitt ønske denne uken vil ikke være noe for meg, men for min datter Melissa.

Jeg har kjøpt en hylle til å organisere hennes leker fra Disney prinsess og nå er jeg forelsket i denne vakre bokhylle.


Jeg var ikke så interessert i å lese bøker, men nå er jeg glad i de bøkene jeg kjøpte til Melissa. Hun har mange bøker nå. Derfor jeg må ordne dem i en vakker bokhylle som denne! Ikke sant?


Meu desejo dessa semana não será algo para mim, e sim para a minha filha Melissa.

Eu já comprei uma prateleira para organizar os brinquedos dela da Disney princesas e agora eu me apaixonei por essa linda estante de livros.  


Eu nunca fui muito interessada em ler livros, mas agora eu estou gostando dos livrinhos que eu compro para Melissa. Ela já tem um montão e é por isso que vai precisar organizá-los em uma estante linda como essa! Não é mesmo gente!?




Du finner dette produktet her (Você encontra esse produto aqui)-->> Disney Princess, Bokhylle med rom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar