lørdag 15. juni 2013

Takk for gaver - Obrigada pelos presentes

Hei alle sammen! I går var jeg ut sammen med familien min for å spise middag. Det er alltid godt å finne på et godt program med familien. Vi dro til den italienske restauranten Da Vinci i sentrum av byen.

På vei hjem dro vi for å besøke min kollega Araci som også er brasiliansk. Det var første gang vi møttes. Det var veldig hyggelig å møttes henne. Hun en meget vennlig person.
Vi fikk noen veldig deilig appelsin cupcakes fra henne. Vi her spist alt! hehe

Olá à todos!!! Ontem saí com minha família para jantar fora. É sempre bom sair para fazer um bom programa com a família. Nós fomos para o restaurante italiano Da Vinci que fica no centro da cidade. 

Na volta para casa nós fomos visitar minha colega Araci que também é brasileira. Foi a primeira vez que nos encontramos. Foi muito bom conhecê-la. Uma pessoa bastante simpática.  
Nós ganhamos alguns cupcakes de laranja  muito deliciosos dela. Nós já comemos todos! hehe




Melissa og jeg fikk gaver også!!!  
Et vakkert par øredobber for meg og et bånd for håret til Melissa.

Melissa e eu ganhamos presentes também!!! 
Um lindo par de brincos para mim e uma fita para o cabelo de Melissa.


Takk for gaver Araci!!

Obrigada Araci pelos presentes!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar