tirsdag 18. juni 2013

Pakke fra Mymakeup - Pacote da Mymakeup

I dag fikk jeg en pakke fra jeg ventet på.
Jeg kjøpte argan olje fra Moroccanoil. Jeg har brukt og godkjent denne oljen, men det siste jeg brukte Macadamia olje som er også veldig bra.


Recebi o pacote que eu estava esperando da .
Comprei o óleo de Argan da Moroccanoil. Eu já tinha usado antes esse óleo e aprovei, mas ultimamente eu estava usando o óleo de macadâmia que também é ótimo.




Hva jeg liker mest om argan olje fra Moroccanoil er at den kan brukes på mange måter og håret blir fantastisk myk med mye lysstyrke!

O que eu mais gosto no óleo de argan é que ele pode ser usado de várias maneiras e o cabelo fica maravilhosamente macio e com um brilho muito intenso! 


Les også (leia também)-->> Et fantastisk tips til hår - Uma dica fantástica para os cabelos


Du finner dette og mange andre gode produkter i Mymakeup.no. Det er bra fordi du ikke betaler frakt og de har raskt levering!

Você pode encontrar esse e muitos outros bons produtos na Mymakeup.no. Lá é bom porque não paga frete e a entrega é muito rápida!

2 kommentarer: