torsdag 20. juni 2013

Elle magasin - Revista Elle

Jeg elsker å bli oppdatert med moteblader. I går min mann kjøpte Elle magasin for meg. Dekselet alltid ser vakker og attraktiv!
Denne måneden bladet kommer med mange interessante nyheter. En av de beste nyhetene i min mening var stranden klær med Hawaiimønster.


Eu amo estar atualizada com revistas de moda. Ontem meu marido comprou a revista Elle desse mês. A capa sempre linda e atrativa!
Esse mês a revista está com muitas novidades interessantes. Uma das melhores novidades na minha opinião foi as roupas de praia com estampas do Havai.






De bildene er alltid vakre som trekker oppmerksomheten til de som leser. Perfekt!
Jeg anbefaler Elle magasin til alle kvinner som har god smak og liker å være oppdatert med mote!

As fotos sempre lindas  que chamam a atencão de quem ler. Perfeito!
Recomendo a revista Elle para todas as mulheres que têm bom gosto e que gostam de estar atualizados com a moda!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar