torsdag 11. april 2013

Ferdig Øyeskygge! - Sombras de olhos prontas!


I dag vil jeg snakke om skyggene som jeg bestilte på Superkul. Det er de ferdig øyeskyggene.

Skygger som allerede klar til å brukes. Det tar bare 10 sekunder å legge dem. 
De kan hjelpe meg når jeg har det travelt eller ikke har inspirasjon til å sminke meg. Da jeg så disse Øyeskyggene ble jeg veldig glad og sa til meg selv "dette hva jeg trenger!" ;)

Jeg synes at de er flott for de som har problemer med å lage en fin sminke til fest med røykfylt effekt eller har liten tid til å bruke sminke.




Hoje eu quero falar sobre as sombras que eu encomendei na Superkul. São as sombras instantâneas. 
São sombras que já vem prontas para serem usadas. Demora apenas 10 segundos para aplicar!!!!
Elas podem me ajudar quando eu estou com pressa ou não tenho inspiração para me maquiar. Quando eu vi essas sombras, eu fiquei muito feliz e disse a mim mesma "isto é o que eu preciso!"  ;)


 Eu acho que eles são ótimos para aquelas mulheres que têm problemas para fazer uma boa maquiagem de festa com efeito esfumaçado ou para aquelas que têm pouco tempo para aplicar maquiagem.









Her er linken til Video som forklarer hvordan du bruker det - Aqui está o link do vídeo explicando como usar:

http://youtu.be/jnEL20T4anQ



Jeg likte ideen fordi det kan være nyttig til tider når du trenger å være rask. Dere kan finne disse øyeskyggene på superkul på kategorien Mega salg!
Gleder meg til å bruke de!

Hva synes dere?

Eu gostei da idéia, porque pode ser útil para momentos em que você precisa ser rápido.
Eu estou ansiosa para usá-las!

O que vocês acham?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar