mandag 25. mars 2013

Et produkt jeg bruker og elsker! - Um produto que eu uso e estou amando!

Hei alle sammen! Idag vil jeg skrive om et produkt jeg bruker og jeg elsker. Det er BB krem fra Maybelline . Wonderful! 

Olá gente! Hoje quero escrever sobre um produto que eu estou usando e que estou amando. É o BB cream da Maybelline. Maravilhoso!


BB cream kjøpte jeg -->> HER

Produktet sletter ufullkommenheter, gjør huden lysere og reduserer hud olje, fukter og beskytter med SPF 30.
Dette er et perfekt produkt hvis du vil ha en sunn hud.  BB-krem er bra for alle som ønsker en makeup rutine enklere, spesielt på de dagene når du vil ikke bruker foundation. 

Veldig bra produkt!

Ele apaga as imperfeições, a pele fica mais iluminada e diminui o óleo da pele, hidrata e protege com FPS 30. 
Esse é um produto perfeito se você quer ter uma pele com aparência saudável. O BB- creme é bom para quem quer uma rotina de maquiagem mais fácil, especialmente nos dias em que você está com pressa e não quer usar a base.

Ótimo produto!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar