torsdag 29. november 2012

Livros para a mamãe e para o bebê - Bøker til mammaen og til babyen

Nunca gostei de ler livros. Nunca pensei que iria ter interesse em ler livros. Depois que me tornei mãe,vi o quanto que os livros que são escritos,especialmente para as mães ajudam. E como ajudam!!!

Sou mãe pela primeira vez,e assim como todas as mães de primeira vez,eu tinha e ainda tenho muitas dúvidas. Estou aprendendo aos poucos no dia a dia e com esse livro maravilhoso também.

Jeg har aldri likt å lese bøker. Trodde aldri jeg ville være interessert i å lese bøker.nå er jeg mor og så hvor mye bøkene er en bok viktig. Spesielt, bøkene som er skrevet for mødre. De hjelper mye! :)

Jeg er en mor for første gang, og som alle mødrene for første gang hadde jeg og fortsatt å ha mange tvil. Jeg lærer noe nytt hver eneste dag og litt med denne boken.




O livro se chama "mãe pela primeira vez". Ele tem 24 capítulos escritos com clareza e que ajudam a tirar as dúvidas das mamães. Comprei pela internet na Babyglede. :)

Boken heter "mamma for første gang." 24 kapitler er skrevet med klarhet og bidra til å fjerne tvil av mødre. Jeg kjøpte på internett på Babyglede.






E um livro que eu me apaixonei para criancas foi esse do "Tasse". 
O livro eu ganhei da Babyglede  e vem junto com esse cachorrinho. Aliás,eu me inscrevi como membro e ganhei um pacote totalmente grátis. Os produtos são ótimos.  
Você também pode encontrar ótimos livros para criancas e adultos na Bokklubben. 

Espero que tenham gostado das dicas!

En bok som jeg likte veldig godt også var "Tasse".
Boken jeg fikk fra Babyglede og kommer sammen med denne lille hunden. Faktisk, jeg registrerte meg som medlem og fikk en pakke helt gratis. Produktene er veldig bra.
Du kan også finne gode bøker til barn og voksne i Bokklubben.
 
Jeg håper dere likte tipsene!

Leia também (Les også)Aprendendo com os livros - Lære av bøker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar