fredag 25. april 2014

Blader!!!! - Revistas!!!

Hei til alle! Endelig hadde jeg tid til å kjøpe mitt blad Det Nye! De siste dagene har jeg vært litt opptatt med å tenke på norskeprøven somjeg skal ha i slutten av mai. Så jeg hadde ikke kjøpt noen blader i det siste, fordi jeg har holdt fokus kun på skolesaker.

Vel, men i går etter jeg sluttet på skolen, dro vi til matbutikken for å handle. Og når jeg så på Det Nye magasinet, var det som om bladet ba til å komme med meg hjem. :D

Og jeg kjøpte det! Veldig bra utgaver denne måneden. Det har ganske mye nyheter, både om mote, helse og mange andre ting!


Olá para todos! Finalmente, eu tive um tempinho para comprar minha revista Det Nye! Esses últimos dias estou um pouco ocupada pensando na prova de norueguês que irei fazer no final de Maio. Então, não tinha comprado nenhuma revista para ficar somente focada nos assuntos da escola.

Bem, mas ontem depois de terminar na escola fomos fazer as compras e quando eu olhei para a revista Det Nye no supermercado, era como se ela pedisse que eu a levasse junto comigo para casa. :D

E comprei-a! Muito boa a edicão desse mês. Ela está com bastante novidades, tanto de moda quanto saúde e muitas outras coisas!

Les også (Leia também): Elsker Det Nye og Costume ukeblader! - Amo as revistas Det Nye e Costume!



Sammen med bladet kom også Det Nye shape up og Din Hårguide fra Glitter.

Det Nye Shape up er et veldig interessant blad. Du finner mange gode tips for å holde deg i form. Jeg likte så godt dette bladet! 

Den var første gang jeg lest dette bladet. Og jeg kan si at etter jeg har lest tipsene i Det Nye Shape Up, ble jeg mer inspiret til sommeren! :)

Junto com a revista Det Nye, veio também a Det Nye shape up e Din hårguide fra Glitter. 

Det Nye Shape Up é uma revista muito interessante. Você vai encontrar muitas dicas para manter a forma. Por isso eu gostei da revista!

Foi a primeira vez que li esta revista. E eu posso dizer que depois que eu li as dicas da Det Nye Shape Up, eu fiquei ainda mais inspirada para o verão! :)



Dette artikkel i bladet om "Naturlig supermat" var det som jeg syntes var veldig interessant!

"Disse tolv matvarene kan du fråtse. De gir deg nemlig superviktige næringsstoffer og holder deg mett, sunn og parat til treningsøkta".

Este artigo da revista sobre "super alimentos naturais" foi o que eu achei mais interessante!
"Estes doze alimentos você pode desfrutar. Eles oferecem nutrientes super importantes e mantém você sempre satisfeito, saudável e pronto para o treino."


Du kan spise mer av: Quinoa, Kål, kantarell, kikerter og linser, fisk og egg!

Você pode comer mais de: Quinoa, repolho, cogumelo, grão de bico e lentilhas, peixe e ovos!


Også: Brokkoli, hvitløk, avokado, nøtter, frukt og bær og havregryn!

Também: brócolis, alho, abacate, nozes, frutas e aveia!


Og dette var en av de beste artikkelene i bladet!

"Hvit måned: en hvit øyeskygge gjør øynene store og åpne, og passer nydelig til naturlige lepper og lange vipper".

E este foi um dos melhores artigo da revista Det Nye!
 
"Mês branco: uma sombra de olho na cor branca faz com que os olhos fiquem grandes e abertos, e se encaixa muito bem com os lábios naturais e longos cílios."



For meg, er Det Nye et super moderne og inspirendene blad!
Her dere kan abonnere på dette kjempebra bladet -->> Det Nye abonnement

Para mim, a Det Nye é uma revista super moderna e inspiradora!
Aqui você pode se inscrever para receber esta revista incrível -->>
Det Nye abonnement

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar