torsdag 6. mars 2014

Max Factor Whipped Creme Foundation

Hei lesere! Endelig kjøpte jeg min Max Factor Creme Foundation! 
Jeg liker veldig godt å kjøpe kjønnhetsprodukter. For meg er en av beste ting i verden! :D

Produktene fra Max factor er alltid kjempebra! Jeg blir aldri skuffet med produktene fra dette merket.

Så vil jeg si at jeg ble veldig førnoyd med dette produktet. Og jeg liker å bruke det hver gang jeg sminke meg!!!

Les mer om produktet her >> Jeg vil ha Max Factor Whipped Creme Foundation

Olá leitores! Finalmente comprei meu Max Factor Creme Foundation!

Eu amo comprar produtos de beleza. Para mim, é uma das melhores coisas do mundo! : D  


Os produtos da Max Factor são sempre incríveis! E eu sei que eu nunca vou ficar desapontada com os produtos desta marca.
 

Então, gostaria de dizer que eu fiquei muito satisfeita com este produto. E gosto de usá-lo cada vez que eu fazer a minha maquiagem!

Leia mais sobre o produto aqui >> Eu quero a Whipped Creme Foundation da Max Factor



Ha en fin dag alle sammen!

Tenham um bom dia gente!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar