torsdag 12. desember 2013

Jeg anbefaler Big sexy hair! - Recomendo Big sexy hair!

Hei folk! Som jeg har en  ny konkurranse på bloggen og en av premier er den sprayen til hår fra Sexy hair! Jeg vil tipse dere dette produktet som jeg bare elsket. Produktet gjør virkelig det den lover! Anbefaler det!

Hva lover produktet: Spray & Play fra Sexy Hair er en hårspray som gir et fantastisk løft, nydelig glans, og en fast fleksibel hold som ikke klisser eller blir stiv. Jeg bruker og liker veldig godt dette produktet!

Olá gente! Como eu estou com um novo sorteio no blog e um dos prêmios será esse spray para cabelos da Sexy hair! Quero apenas deixar para vocês essa dica de produto que eu simplesmente amei. O produto realmente faz o que promete! Recomendo.

O que o produto promete: Spray & Play da Sexy Hair é um spray de cabelo que dá um impulso enorme ao cabelo, lindo brilho e uma fixação flexível empresa e também não é pegajoso ou rígido. Eu uso e gosto muito dele!




Du finner dette produktet med en kjempebra pris her (Você encontra esse produto com um super bom preco aqui)--> Spray & Play da Sexy Hair








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar