fredag 13. desember 2013

2 års bryllupsdag - 2 anos de casamento

Hei dere! I dag er det 2 år siden at vi giftet oss i kirken i Brasil. Tiden har gått så fort, syntes jeg!

Jeg er gift med en person som jeg er veldig glad i. Han er min best venn, min kjæreste og min mann! Vi har ei lita fin jente sammen som er 1 år og vi er så glad i henne! 

Olá para você! Hoje está fazendo dois anos que nos casamos na igreja no Brasil. O tempo passou tão rápido, eu achei!

Sou casada com uma pessoa que eu estou muito feliz. Ele é meu melhor amigo, meu namorado e meu marido! Temos uma pequena e agradável menina juntos. Ela tem 1 ano e somos muito apaixonados por ela!



Så vil jeg si det til deg min mann:

Det er så mange ting som jeg liker med deg Atle. Gode ​​eller dårlige tider du er alltid der. I dårlige tider lover du meg at alt vil være i orden. Jeg elsker det når du forteller meg at vi vil alltid være evig.

Hver gang jeg er med deg mitt hjerte fremdeles hopper over et slag.

Jeg elsker når du vil gjøre noe bare for å gjøre meg glad. Ingen i dette livet kan forstå hvordan jeg føler...
 
Din kjærlighet og komfort er det jeg trenger for alltid! Du er ikke bare en kjæreste, men min sjelefrend, faktisk. Jeg elsker følelsen jeg får når jeg hører navnet ditt. Jeg vet at når jeg sier jeg elsker deg , føler du det samme!!! Jeg elsker deg så mye og takker Gud for at vi fant hverandre. Jeg lover deg at min kjærlighet til deg vil alltid være sant .

 
Então, eu quero te dizer isso, meu marido: 

Há tantas coisas que eu gosto em você Atle.
Bons e maus momentos, você está sempre lá.
Em tempos difíceis você sempre me promete que tudo vai ficar bem.
Eu adoro quando você me diz que ficaremos para sempre juntos.
 

Toda vez que eu estou com você meu coração salta de alegria.

Eu adoro quando você faz qualquer coisa só para me fazer feliz.
Ninguém nesta vida pode entender como eu me sinto ...

Seu amor e conforto é o que eu preciso para sempre!
Você não é apenas um namorado, mas minha alma gêmea, de fato.
Eu amo a sensação que tenho quando ouço seu nome.
Eu sei que quando eu digo que eu te amo, você sente o mesmo!
Eu te amo muito e agradeço a Deus porque eu te encontrei.
Eu prometo que o meu amor por você será sempre verdadeiro!

 



Gratulerer med dag til oss!!!

Parabéns para nós!!!


2 kommentarer: