søndag 10. november 2013

Gratulerer med farsdagen! - Parabéns pelo Dia dos Pais

I dag feirer vi farsdagen her i Norge. Og jeg vil takke Gud for den fantastiske personen som han ga meg.
Atle, du er en flott far til vår lille Melissa og en god ektemann for meg. Jeg elsker deg!
Jeg var heldig som traff deg.
Vi er så lykkelige sammen! Tusen takk for å være den du er!


Hoje comemoramos o Dia do Pais aqui na Noruega. E eu quero agradecer a Deus pela pessoa maravilhosa que ele me deu.
Atle, você é um ótimo pai para nossa pequena Melissa e um bom marido para mim. Eu te amo!
Eu tive sorte porque eu te conheci.
Estamos tão felizes juntos! Obrigada por ser quem você é!




Han fikk en gave av meg og Melissa fra Blush.no. Den er et gavesett som inneholder Calvin Klein Eternity EDT 50ml og after shave 100ml for menn.  

Gratulerer med Farsdagen min kjærlighet Atle Slettingdalen!!!

Ele ganhou um presente de mim e melissa da Blush.no. É um conjunto contendo perfume e creme pós barba da Calvin Kleins Eternity para homens.

Parabéns pelo Dia dos Pais meu amor Atle Slettingdalen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar