lørdag 30. november 2013

Ekteskaps forlover:improvisert antrekk - Madrinha de casamento: roupa improvisada.

Hei alle sammen! I går var, for noen, en flott dag her i Norge. Det regnet og snødde litt. Også det var bryllupet til en venn av oss.
Mannen min og jeg var forlovere av paret. Det var ikke et stor selskap, men det var koselig.


Vel, jeg vil snakke om mitt antrekk og jeg var imponert av meg selv. Jeg bare improvisert antrekket mitt! Jeg har aldri gjort det. For meg, var alltid lett å gå på kjøpesenteret å kjøpe nye klær, hvis jeg skulle til noen fest. Men, det var ikke et bryllup som paret hadde planlagt lenge. Det var som en overraskelse til oss. Så, måtte
jeg å improvisere antrekket mitt og den eneste tingen jeg kjøpte var denne boleroen fra Risør. Alt annet hadde jeg i gardaroben min. :)


Olá a todos! Ontem, para alguns, foi um grande dia aqui na Noruega. Choveu e nevou um pouco. Também houve o casamento de um amigo nosso.
Meu marido e eu fomos os padrinos do casal. Não foi uma grande festa, foi como se diz, improvisada, mas foi aconchegante.

 
Bem, vou falar sobre a minha roupa que eu fiquei impressionado comigo mesmo. Eu improvisei a minha roupa! Eu nunca fiz isso. Para mim, sempre foi fácil ir ao shoppingcenter para comprar roupas novas, se eu fosse a qualquer festa. No entanto, não foi um casamento que o casal tinha programado há muito tempo. Foi uma surpresa para nós. Assim, eu tive que improvisar e a única coisa que eu comprei recentemente para usar, foi este bolero da Risøe. Tudo eutinha em meu guarda-roupas. :)


Kjolen er fra Only; Sko er fra H&M; Bolero er fra Risøe; Veska er fra H&M; Ringen er fra SolBijoux i Brasil.


Neglene mine fikset jeg selv.

As minhas unhas foi eu mesma quem pintei. 

Jeg anbefaler denne flotte neglelakken fra Isadora (Recomendo)--> Wonder Nail Wide Brush fra Isadora

Likte dere min antrekk?

Vocês gostaram do meu look?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar