torsdag 17. oktober 2013

Fine klær for jenter - Lindas roupas para garotas

I dag vil jeg presentere dere en fin butikk som er nå i samarbeid med bloggen min.
Det er Dundelina.no. Denne er en helt unik norsk nettbutikk som selger klær og tilbehør til alle jenter i alderen 2 til 10 år - hver kjole forteller en historie og er designet med inspirasjon hentet fra Dundelina fortellingene.

Hoje eu quero apresentar para vocês uma loja linda que está em parceria com o meu blog agora.
É a Dundelina.no. Ela é uma loja online norueguesa que vende roupas e acessórios para todas as meninas com idade entre 2 a 10 anos - cada vestido conta uma história e é projetado com inspiração em histórias da Dundelina.






Jeg rett og slett elsket denne nettbutikken. Alle modellene av klær er fine. klærne er sofistikerte, men gøy og de ulike kolleksjonene er moderne, men av god kvalitet slik at en lett kan 'arve' klærne videre år etter år.
Jentene skal bli så vakre og veldig stilige med disse klærne! Men bare en ting jeg ikke likte. Det var fordi jeg må vente litt til å kjøpe der. Melissa er enda ett år, og de har klær fra 2 år til 10 år.

Eu simplesmente amei essa loja online. Todos os modelos das roupinhas são lindos. As roupas são sofisticadas e divertidas e as coleções são modernas, mas de boa qualidade para que se possa facilmente 'herdar' roupas ano após ano. 
As meninas irão ficar lindas e super estilosas! Mas, apenas uma coisinha  que eu não gostei. É que eu tenho que esperar um pouquinho para poder comprar lá. Melissa ainda tem 1 aninho, e eles só têm roupas a partir de 2 anos. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar