tirsdag 1. oktober 2013

Den flotte utsikten! - Vista deslumbrante!

Hei dere! I går skinte sola og jeg var ut for å ta noen bilder. Det var litt kaldt, men egentlig ville jeg vise dere den flotte utsikten som er her i mitt hjem i Kodal. Masse natur og skjønnhet. Nå har høsten kommet og trærne er enda vakrere med mye fine farger.

Dette stedet er hagen til huset mitt. Den er veldig stor og vakker.


Olá para vocês! Ontem aproveitei o dia de sol e fui tirar algumas fotos. Apesar do sol brilhar, ainda estava um pouco frio. Mas na verdade, eu queria mostrar para vocês a linda vista que é aqui da minha casa em Kodal. Muita natureza e beleza. E agora que o outono chegou, as árvores ficam com cores ainda mais bonitas.

Esse lugar é o jardim da minha casa. Muito grande e bonito.




Hva synes dere om den utsikten?
Den er fantastisk for meg!

O que vocês acham dessa vista?
Para mim, é maravilhoso!

2 kommentarer: