fredag 27. september 2013

Min nye kjole - Meu vestido novo

Hei folk! Dette er min nye kjole som jeg kjøpte på .
 

Superkul er en nettbutikk som aldri tiltrakk meg. Men etter at jeg kjøpte noen klær der i sommer, så jeg begynte å kjøpe hos dem. 

Jeg likte kvaliteten på produktene og prisene. Klærne passer alltid godt på kroppen min.

Kjolen ksotet 187 kr og nå koster den bare 167,50 kr. Enda mer billig! 

Olá gente! Este é o meu novo vestido que eu comprei na

Superkul é uma loja online que nunca me atraiu muito. Mas, depois que eu comprei algumas roupas para o verão, então
, eu comecei a comprar com eles.


Eu gostei da qualidade dos produtos e dos precos. As roupas sempre dão certinho para o meu corpo.

O vestido custou apenas 187 kr e agora está custando 167,50 kr. Ainda mais barato!


Hva synes dere om min kjole?

O que vocês acharam do meu vestido?

2 kommentarer: