torsdag 22. august 2013

Pakke fra Bubbleroom - Pacote da Bubbleroom

I går fikk jeg en pakke fra Bubbleroom.no i posten. Jeg kjøpte disse to produktene som var på salg. Den sorte kjolen er fra Vila og den hvite tunika er fra B. Young. Det var første gang jeg kjøpte i nettbutikken, og jeg likte deres tjenester og kvaliteten på produktene. Jeg anbefaler denne butikken!

Ontem eu recebi um pacote da Bubbleroom.no. Eu comprei esses dois vestidos que estavam com um bom desconto. O vestido preto é da marca Vila e a túnica da B. Young. Foi a primeira vez que eu comprei nessa loja online, e gostei muito dos servicos e da qualidade dos produtos. Recomendo essa loja!

Her er bildene og linkene av produktene jeg kjøpte hos Bubbleroom.

Aqui estão as fotos e os links dos produtos que eu comprei na Bubbleroom.

VILA Buma Dress

B.young Bea Tunic
 

Likte dere produktene jeg kjøpte?

Gostaram dos produtos que eu comprei?


2 kommentarer:

  1. Oi Lucélia!
    Amei os dois, mas o segundo tem mais a minha cara.
    Lindos, parabéns!
    bjos!

    SvarSlett
    Svar
    1. Que bom que vc gostou Li! Eu amei os dois!!! rsrs Bjs saudades

      Slett