mandag 8. juli 2013

Ukens ønske: neglelakk - Desejo da semana: esmaltes de unha

Denne uken jeg ønsker meg neglelakk! Jeg elsker å ta vare på neglene mine. Det er en veldig lystbetont jobb for meg, enda mer når du har gode resultater med fantastiske farger på neglene!

Ciaté Colourfoil Manicure Carnival Coutureer  er det noe som jeg ønsker meg denne uken. Disse neglelakkene gir neglene en metallisk, edgy grafittilook som holder lenge.

Esta semana eu quero esmaltes! Adoro cuidar das minhas unhas. É um trabalho muito prazeroso para mim, e ainda mais quando você tem bons resultados com cores surpreendentes em suas unhas

Ciaté Colourfoil Manicure Carnival Couture é o que eu desejo para mim nessa semana. Ele dá as unhas um efeito metálico grafitti que dura por um longo tempo.

Jeg elsket denne nyheten!

Amei a novidade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar