fredag 12. juli 2013

Neglelakk til helgen! - Esmaltes para o fim de semana!

Heii folk!!! Forrige uke gikk jeg til kjøpesenteret og kjøpte noen neglelakker hos Ginatricort. Det var så mange fine farger og jeg ble litt forvirret. Det var vanskelig å velge den riktige fargen som jeg vil ha. 
Jeg valgte disse fargene og jeg syntes de var kjempefine. Og kommer den helgen jeg skal bruke noen av dem

Olá para vocês!! Última semana eu fui ao shopping center e comprei alguns esmaltes na Ginatricort. Eram tantas cores lindas que eu fiquei um pouco confusa. Foi difícil escolher a cor qual cor levar. 
Eu escolhi essas cinco cores que eu achei que elas estavam  perfeitas. E agora irei usar algumas delas nesse fim de semana.

Jeg valgte disse to fargene til helgen. 

Eu escolhi essas duas cores para o fim de semana.

Pink Heaven

Sparkling silver
Hva synes dere om fargene? 

O que vocês acharam das cores?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar