onsdag 17. juli 2013

Liten tur på kjøpesenteret... - Um pequeno passeio no shopping...

I dag var jeg sammen med Melissa på en tur på kjøpesenteret. Først var  jeg hos legen og etterpå dro vi til kjøpersenteret. Denne gangen ville jeg ikke kjøpe noe. Jeg ønsket bare å se nyhetene og ta litt frisk luft. Men, jeg kjøpte noen som jeg har ønsket meg veldig mye!
Det var eyebrow pencil fra Isadora (109 kr)og master smoky shadow pencil fra Maybelline (99 kr) som jeg kjøpte hos H&M.

Hoje eu fui com a Melissa em um pequeno passeio ao shopping center. Primeiro, eu fui no médico, depois fomos para o shopping. Desta vez, eu não iria comprar nada. Queria apenas ver as novidades e tomar um pouco de ar fresco. Mas, eu comprei algo que eu desejava muito! Foi um  lápis de olho marrom da Isadora (109 kr)e lápis sombra cinza para esfumaçar olhos da Maybelline (99 kr) que eu comprei na H&M.
 


Gleder meg til å bruke dem! ;)

Já estou ansiosa para usá-los! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar