tirsdag 5. mars 2013

En parfyme jeg ønsker meg! - Um perfume que eu quero muito!


Hei folk! Her er mitt nyeste blad COSTUME. Denne måneden magasinet kom med en endring. Det er tykkere, med flere sider, og selvfølgelig, flere nyheter! Elsket det!

Olá gente! Aqui está a minha mais nova revista COSTUME. Esse mês a revista veio com uma mudança. Ela está mais grossa, com muito mais páginas, e é claro, mais novidades!!! Amei isto!



Men i dag vil jeg ikke snakke om bladet, men på en duft som jeg bare elsket lukten av det! Og jeg vil ha det for meg. Det er den nye parfymen fra Yves Saint Laurent som heter Manifesto.
  
Mas hoje não quero falar sobre a revista, e sim sobre um perfume que eu simplesmente amei o cheiro dele! E eu quero ele para mim. É o novo perfume da Yves Saint Laurent que se chama Manifesto.


Her i bladet kom et lite utvalg av parfyme lukt. (Aqui na revista tem uma pequena amostra do cheiro do perfume)


Duften har en søt, lidenskapelig og forlokkende duft som gjorde meg helt forelsket i den!

O perfume possui um cheiro doce, apaixonado e sedutor que me deixou totalmente apaixonada por ele!



 Håper jeg kan få den!

Espero que eu possa ganhar ele!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar