søndag 3. mars 2013

Bli inspirert til våren! - Fique inspirado para a primavera!

Hei alle sammen! La oss bli inspirert til våren! Starter ved å dekorere huset.

For å være ærlig, var jeg aldri veldig interessert i å dekorere huset. Nå som jeg er gift jeg ser hvordan å dekorere eller pynte huset er viktig, spesielt for kvinner!

Nå forstår jeg veldig godt min mor!




Olá gente! Vamos ficar inspirados para a primavera, comecando pela decoracão da casa!

Para ser sincera, nunca fui muito interessada em decorar a casa. Agora que sou casada vejo o quanto decorar ou arrumar a casa é importante, principalmente para as mulheres!

Agora eu entendo muito bem a minha mãe!


Se her disse fantastiske inspirasjoner fra - Veja aqui essas fantásticas inspiracões da


DEKOR - DECORACÃO





BADROM - BANHEIRO



GARDINER - CORTINAS




Jeg likte alle de og syntes at de er vakre. Jeg ønsker meg alle på huset mitt!
Hvis du tar en titt nå på , du ser mange vakre ting og prisene utrolige bra!

Eu gostei de todos e acho que eles são lindos. Eu quero todos na minha casa!
Se você der uma olhada agora na , você verá muitas coisas lindas e com os precos incrivelmente bons!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar