mandag 11. februar 2013

Min Morsdag gave: Bareminerals kit - O meu presente do Dia das Mães: Bareminerals kit



For de uvitende, jeg er en stor fan av noen skjønnhet produkt. Og min mann vet dette veldig godt.
Vel, i går, var det Morsdag her i Norge, og jeg var heldig nok til å være begavet med et kit fra bareMinerals. Min mann kjøpte på og kjøpte dette settet for meg. Jeg viste ingenting!


Para quem não sabe, eu sou uma grande fã de qualquer produto de beleza. E o meu esposo sabe muito bem disso.
Bem, ontem, foi o Dia das Mães aqui na Noruega, e eu tive a sorte de ser presenteada com um kit da bareMinerals. Meu esposo foi na sem que eu soubesse, e comprou esse kit para mim.



Pakken inneholder alt du kan trenge for å skape en naturlig sminkning både til hverdag og fest- O pacote inclui tudo que você precisa para criar uma maquiagem natural, tanto casual e formal.


Jeg hadde lest og hørt så mye om dette produktet, men for å være ærlig, jeg har aldri hatt interesse for å kjøpe.
Jeg testet produktet og er utrolig bra! Det er mer enn godkjent for meg!
Jeg ble forelsket i resultatet ..

Produktet leveres med en DVD som forklarer hvordan du bruker den. Det forklarer også effektiviteten av produktet.

Du tar vare på huden samtid du blir vakker. Huden blir utrolig myk og vakker.Jeg anbefaler!

Jeg elsket min gave!

Takk min kjærlighet Atle Slettingdalen !!!



Eu já tinha lido e ouvido muito sobre esse produto, mas, para ser sincera, nunca tive interesse em comprar.
Eu testei o produto e é incrivelmente bom!!! Está mais do que aprovado por mim! Eu fiquei apaixonada com o resultado..

O produto vem junto com um DVD que explica como usar ele. Explica também, a eficácia do produto.

Você cuida da pele ao mesmo tempo que fica bonita. A pele fica incrivelmente macia e linda. Recomendo!

Amei o meu presente!

Obrigada meu amor Atle Slettingdalen !!!



Les også (Leia também)

Valentinsdagen kommer! - O Dia dos namorados está chegando!


Tips av looks for Valentinsdag - Dicas de looks para o dia dos namorados

Menn, bli inspirert til Valentinsdag! - Homens, fiquem inspirados para o dia dos namorados!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar