søndag 10. februar 2013

Hvor stor er min kjærlighet til deg - Como é grande o meu amor por você



I dag, på denne spesielle dagen, vil jeg gjøre min hyllest til alle mødre gjennom denne vakre musikk:

Hoje, neste dia especial, eu quero fazer a minha homenagem à todas as mães atravéss dessa linda música:

Jeg har så mye å fortelle deg
Men jeg kan ikke si med ord
Hvor stor er min kjærlighet til deg


Og det er ingenting å sammenligne
For å forklare
Hvor stor er min kjærlighet til deg

 
Eu tenho tanto pra lhe falar
Mas com palavras não sei dizer
Como é grande o meu amor por você




  E não há nada pra comparar
Para poder lhe explicar
Como é grande o meu amor por você





Ikke engang himmelen eller stjernene
Selv havet og uendelig
Er ikke større enn min kjærlighet
Ikke penere


Jeg fortvilelse å søke
Uansett hvordan jeg kan si
Hvor stor er min kjærlighet til deg


 Nem mesmo o céu nem as estrelas
Nem mesmo o mar e o infinito
Não é maior que o meu amor
Nem mais bonito


Me desespero a procurar
Alguma forma de lhe falar
Como é grande o meu amor por você





Aldri glemme, ikke et sekund
Jeg har den største kjærlighet i verden
Hvor stor er min kjærlighet til deg


Nunca se esqueça, nem um segundo
Que eu tenho o amor maior do mundo
Como é grande o meu amor por você







Forfatter av Song: Roberto Carlos (brasiliansk)

 Autor da cancão: Roberto Carlos





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar