onsdag 30. januar 2013

Melissas dåps - O batismo de Melissa



Det var med mye spenning at pappa og jeg gikk til kirken sammen med hele familien for å feire den dagen din dåp min kjære Melissa. Tilstedeværelsen av familien var veldig viktig på denne tiden så spesiell! Det er synd at vi ikke kan feire med familien vår i Brasil. Men alle av dem er til stede i våre hjerter!

Foi com muita emoção, que papai e eu fomos até a igreja junto com toda a família para celebrar o dia do seu batizado minha querida Melissa. A presença da família foi muito importante neste momento tão especial! 
É uma Pena que não podemos celebrar junto com a nossa família no Brasil. Mas todos eles estão presentes em nossos coracões!



Lørdag (sábado) 26.01.2013

Kanskje hun gråter når presten tar vann på hodet?! Tenkte jeg. Men hun gråt fra start til slutt! hehe Ikke bare denne gangen...

Será que ela vou chorar quando na cabeça dela, o padre jogar água? Eu pensei. Mas ela chorou do início ao fim! hehe Não somente nessa hora...




 Det var den eneste gangen hun ikke gråte, det tent lys.
 
Esse foi o único momento que ela não chorou, a vela acesa.




Selv Melissa hadde gråt hele tiden, men for meg og hele familien, var dette en veldig spesiell dag.

Så jeg ønsker å si på vegne av alle:

Herre min Gud og min far.

Jeg takker for alle har du gjort i livet mitt:
For gleden av å leve, for min familie,
for mine venner, luften vi puster inn,
for gavene du ga meg,
som tillater meg å vokse hver dag. 


Allikevel, for alt.


Apesar de Melissa ter chorado o tempo todo, mas para mim e para todos os familiares, esse foi um dia muito especial.

Por isso que, em nome de todos quero dizer:

Senhor meu DEUS e meu Pai eu te agradeço
por tudo o que tens feito em minha vida:

Pela alegria de viver, por minha família,
pelos meus amigos, pelo ar que respiro,
pelos dons que me deste,
que possibilitam que eu cresça a cada dia.


Enfim, por tudo!

2 kommentarer: