torsdag 13. desember 2012

Nunca desista de amar - Aldri gi opp på kjærlighet.



 "O amor é eterno e maravilhoso em sua essência, capaz de realizar as mais importantes transformações em um ser humano".

"Kjærlighet er evig og fantastisk i sin essens, i stand til å utføre de viktigste transformasjoner i et menneske".


Hoje meu esposo e eu estamos comemorando 1 ano de casados no religioso. Como eu já tinha escrito antes (Casamento e amor - Ekteskap og kjærlighet),nós nos casamos duas vezes. O primeiro casamento foi aqui na Noruega e o segundo no Brasil.

I dag er min mann og jeg feirer ett års ekteskap på religiøst. Som jeg hadde skrevet før(Casamento e amor - Ekteskap og kjærlighet) vi giftet oss to ganger. Det første bryllupet var her i Norge og det andre i Brasil.

All Photos by Claudia Del Picchia
Foi um dia bastante especial para nós, por isso,quero compartilhar  com voces mostrando alguns fotos.
Primeiro eu colocarei algumas fotos do ensaio fotográfico que fizemos antes do casamento. Foi bastante divertido!!!  
O ensaio foi feito no Parque das Dunas (famoso parque de preservacão ambiental em Natal-RN).

Det var en dag helt spesiell for oss. Så jeg ønsker å dele med dere  noen av bildene fra bryllupet vårt.
Først vil jeg sette noen bilder av prøvebilder som vi gjorde før ekteskapet. Det var ganske morsomt!






  
Depois de terminar o ensaio de fotos escolhemos 3 delas e ganhamos um quadro.
Aqui estão algumas fotos do nosso casamento que foi realizado no dia 14.12.2011 na igreja católica Mateus Moreira em Parnamirim-RN.

Etter endt test bilder valgte vi 3 bilder og fikk en ramme.
Her er noen bilder av bryllupet vårt som ble feiret i 14.12.2011 i den katolske kirken Mateus Moreira i Parnamirim-RN. 




Todas as fotos foram tiradas by Claudia Del Picchia -
Alle bilder ble tatt by Claudia Del Picchia.

 
Eu estou escrevendo hoje sobre o meu casamento porque eu sou uma pessoa muito feliz. Meu esposo é uma pessoa maravilhosa. Um ótimo esposo e pai também!
Então gostaria de deixar essa mensagem para quem é casado e para quem ainda não é. Quero expressar com ela o verdadeiro amor que vem do meu coracão.

Jeg skriver i dag om mitt ekteskap fordi jeg er en veldig glad person. Min mann er en fantastisk person. En fantastisk mann og far også!
Så jeg ønsker å la denne meldingen for de som er gift og som ikke er. Jeg ønsker å uttrykke min sanne kjærlighet som kommer fra mitt hjerte.




 
"Nunca desista de amar. Assuma sempre o risco de demonstrar seu amor, mesmo que a outra pessoa não vá aceitá-lo, porque amar alguém não é um problema nem um defeito; é uma virtude. Se ela não aceitar o seu amor, o problema não é seu, pois, uma vez que você descobriu o jeito de amar, ficará faltando apenas encontrar um companheiro para a viagem a dois".


 "Aldri gi opp på kjærlighet. Anta alltid risiko for å vise din kjærlighet, selv om den andre personen ikke vil akseptere det, fordi kjærlig noen er ikke et problem eller en feil, er det en dyd. Hvis hun ikke godtar hans kjærlighet, er problemet ikke din, fordi når du har oppdaget kjærlighetens vei, vil bli mangler bare finne en kompis for turen til to".
 



Leia também (Les også):

 A minha nova família (Min nye familie)

Casamento e amor - Ekteskap og kjærlighet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar