søndag 23. mars 2014

Mote på fransk for deg!!! - Moda francesa para você!!!

Hei folk! I dag vil jeg la dere bli inspirert med fransk mote! Og jeg ønsker å anbefale en nettbutikk som inspirerer meg mye. Det er La Redoute. Det er en fransk nettbutikk som har alt av de mest elegante og fasjonable trender i moteverdenen.
Jeg elsker produktene i denne nettbutikken. De er så stilige og har god kvalitet.


Så, se nedenfor noen av disse produktene jeg valgte og som er mine favoritter i nettbutikken!

Olá gente! Hoje eu gostaria deixá-los inspirados com a moda francesa! E eu quero recomendar uma loja online que me inspira muito. É a La Redoute. Ela é loja online francesa que tem tudo das mais elegantes e modernas tendências do mundo da moda. Amo demais os produtos dessa loja, sempre estilos e de boa qualidade.

Veja abaixo alguns desses produtos que eu escolhi e que são a minha inspiração na loja!



1. Tynn bomberjakke med blomstermønster (Jaqueta fina com estampa floral) -->> HER


 2. Kjole med dyp utringning, rynket skjørt og skjult glidelås bak (Vestido com decote profundo, saia enrugada e zipper escondido.) -->> HER


 3. Topp med kort erme med åpning ved skulderen og trykt motiv foran (Topp de manga curta com abertura no ombro e desenho impresso na frente) -->> HER



 4. Capribukse (Calça Capri) -->>HER



 5. Mønstret kjole i 50-talls modell (Vestido modelado no estilo dos anos 50) -->> HER


 6. Shorts med legg foran og bak (Short com pregas na frente e atrás) -->>HER



7. Blomstermønstret Skjorte (Floral camisa modelada) -->> HER


 8. Kjole med V-utringning foran (Vestido com decote em V frente) -->> HER



9. Sko med stjerner (Sapatos com estrelas) -->> HER

 10. Pumps i mykt geiteskinn (sandálias em couro macio) -->> HER

Likte du noen av disse produktene?

Você gostou de algum desses produtos?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar