søndag 23. juni 2013

Festligheter av juni - Festas juninas

I morgen feires i Brasil St. Johnsdag. Jeg elsker festligheter av juni. De er veldig livlig med super morsomme danser, deilig mat og masse glede. Jeg savner det!

Amanhã é comemorado no Brasil o Dia de São João. Eu amo as festas de junho. Elas são muito animadas com dancas super divertidas, comidas deliciosas e bastante alegria. Eu sinto saudades disso!


Jeg vil nå, husker noen matvarer som er tradisjonelle i feiring til juni måned i Brasil. Jeg elsker alt!

Eu quero agora, lembrar de algumas comidas que são tradicionais nas comemoracões no mês de junho. Eu amo todas!


Mais - Milho

Mais kake - Bolo de milho

Hominy - Canjica

Søtt ris- Arroz doce


Pamonha

Tapioca
For meg, alle disse matvarene er fantastisk gode og jeg elsker dem!!! ;)

Para mim, todas essas comidas são maravilhosamente gostosas e eu amo!!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar