søndag 12. mai 2013

Hyllest til mødre - Homenagem para as mães

Hei folk! Som jeg har sagt her på bloggen, i dag feires morsdag i Brasil og flere andre land.
Og gjennom denne teksten vil jeg gjøre min hyllest til alle mødre i verden!


Oi gente! Como eu já disse aqui no blog, hoje comemora-se o Dia das Mães no Brasil e vários outros países.
E quero através deste texto fazer a minha homenagem à todas as mamães do mundo!



En mors kjærlighet er alltid ærlig og uten overdrivelse. Større enn en mors kjærlighet, bare kjærlighet til Gud ... Mor du er som et fruktbart tre, som spirer et nytt vesen. Dine barn er en del av deg ... Du er i stand til å gi ditt eget liv for å redde dem.
Si takk er litt for lite for den personen som er så spesiell i våre liv. Og gi en gave det er ikke alt. Men anerkjennelse, det gjør det verdt!


Min oppriktige takk for Morsdag!


O amor de mãe é sempre sincero e sem exagero. Maior que o  amor de mãe, só o amor de Deus... Mãe tu és como uma árvore fecunda, que germina um novo ser. Teus filhos são parte de você... És capaz de doar a própria vida para salvá-los.
Dizer apenas obrigado é muito pouco para essa pessoa tão especial em nossas vidas. E dar um presente não é tudo. Mas, o reconhecimento, isso sim, faz valer a pena! 


Meus sinceros agradecimentos pelo Dia das Mães!



4 kommentarer:

  1. Hei!!! Det var kjempebra sagt! I tillegg vil jeg si til alle at det ikke er nok tid vi er sammen med våre mødre. Vi må bruke så mye tid som mulig.. De er veldig spesielle og unike. Jeg vil gjerne være sammen med min mor i minst en halv time i dag. Hun er i Brasil og jeg i Norge, men sånn er livet. Så kos dere med moren deres.

    SvarSlett
  2. Ikke sant Dani! Jeg er i samme situasjonen som deg. Jeg bor i Norge og min mor bor i Brasil. I forrige uken var jeg sammen med henne. Jeg prøvde å bruke så mye tid med henne som jeg kunne. Men hun er alltid i mine tanker og mitt hjerte! Tusen takk for kommentarer! :)

    SvarSlett
  3. Ola amei o post nota mil seguindo aqui pramulherlindatidodia.blogspot.com ae pode visite bjs

    SvarSlett
  4. Olá Deborah! Obrigada pq vc gostou do post e por me seguir! Bjs

    SvarSlett